30. svibnja 2012.

Grašak iz našeg vrta- mljaaaaac!

Jeste li ikad probali sirovi mladi grašak.
Mljaaaac!

Naš je u vrtu za dan-dva taman za pobrati cijeli, ali već par dana ga Moj Kolačić i ja lagano brstimo.
Kao dva mala zečeka čučimo u vrtu i grickamo te slatke, male sjemenkice.

Okus je fantastičan. Ni jedna trešnja ove godine nije mi bila tako slatka. A već su dvije pojedene. Što od nas, što od čvoraka.
A mali prstići Mog Kolačića samo traže još!

A nakon graška , malo ribizla , pa koji listić mladog luka...!!! 

Ova godina je za sad naklonjena mojem vrtu kojeg ne trebam zaljevati.
A od plodova smo do sad pobrali rotkvice, salatu beremo po potrebi : peršin, korijander list, celer list, mladi luk i evo stiže grašak!

A neveni se lagano počinju žutjeti. Dragoljub je u cvatu, a cosmos niče po cijelom vrtu. Mak samo što nije. Čak sam posadila i jednu cleomu.




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pogledaj još i ovo:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...