12. studenoga 2012.

Jesen-doba kad se spremamo za zimski san! I sanjamo ruže!

Volim jesen radi svih onih fantastičnih boja koje nam nosi.
Plodove smo pobrali, uskladištili, preradili, pojeli...
 Malo me poremetilo mjenjanje vure. Mislim da je vrijeme da se pobunimo i ukinemo tu besmislicu. Radim do pol četri na poslu. Krenem iz Zagreba i dok dođem doma već je mrak. I onda pojedem i umrtvim se jer je vani već mrak ,a u meni se probudi prava kokoš kojoj staviš glavu pod krilo i ona već hrče!

Osim toga što u jesen najviše volim blejati u šumu, volim i smišljati kako i što za Božić. To bude za čas.

 No, ipak nismo tak neradni kak zvuči.

Moj novi kutak za guštanje je gotov i već sam dio radova poklonila.



Obzirom da me picassa strašno tlači i ne uređuje fotke stavljam neobrađene.

No , kako bi sanjali ruže, kojih sad ima samo u cvjećarnama po fantastično visokim cijenama , našla sam krasnu ideju za aranžman.
Treba samo požuriti dok je lišće prekrasnih boja.
A to izgleda ovako:

Sastojci: cvjećarska spužva, stara tegla , listovi , najbolje javorovi.
Listići se sfrću i umataju jedan u drugi

Pa ponovno slažu i umataju

Dok se ne dobije ruža. Dno je najbolje vezati trakom za poklone kako list ne bi puknuo.

Sve se zapikne u spužvu koja je sad već u teglici.

Doda se koji češer i šipak i jesenski aranžman, uz miris friško spećene štrudle od jabuka, je tu!

Jesenski bajkovito!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pogledaj još i ovo:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...