21. siječnja 2013.

Grad u 15 minuta



Volim svojem Malom Kolačiću objašnjavati neke životne situacije, a smatram da je idealno ako kroz igru učimo. Zato smo danas , kad sam vidjela praznu "šteku" mlijeka prepoznala novi grad.
I odmah smo se bacile na posao. Ja sam izrezala kutiju i pofarbala cestu i odredila "granice" za naša dvorišta.  Od ostatka kutije smo napravile znakove i semafore. I u 10 minuta napravili smo cestu.
A onda je Mali Kolačić rekla da želi i kućice pa smo ih napravili.
I u 5 minuta nastale su 3 kućice i jedan neboder. I to ovako:


1. korak: prepolovila sam tri A4 papira na pola (tako da sam dobila format A5)

2. korak: Obje dobivene polovice sam presavinula na pola
3.korak: Kad se papir ponovno otvori dobiju se tri vidljiva preklopa koja se iscrtaju te se tako dobiju "četiri kockice". Nek ne budu prevelike jer nam treba mjesta i za krov.
4.korak: Odrediti granicu - visinu krova te iscrtati krov. Onako od oka. Ili uzmite ravnalo, ali mislim da nije neoophodno za brzinsku kućicu.
 
 
5.korak: Odredite mjesto za vrata i ukrasite kućicu po želji.
6.korak: izrežite samo oko krova i vrata.
7.korak: Kad ste dobili oblik, savinite dodatno crtu tik ispod krova i zaljepite selotejpom.
8.korak: A onda na isti način nacrtate neboder, ali njemu nije potrebno crtati četiri krova dovoljan je jedan

I grad je spreman za prijatelje


Vrlo je bitno da Mali Kolačić sudjeluje u ovakvim brzinskim projektima jer dok se igramo i učimo o bojama na semaforu, o znakovima, o zebrama i kako se gleda kad se prelazi cesta, a sve to dok sama fajba svoj novi grad.

Poučno i bajkovito.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pogledaj još i ovo:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...