14. siječnja 2013.

Nova Satynina bajka i malo novih zanimljivih igračaka iz naše radionice

Nova godina, nova nadanja, nove vizije.

Novi izgled SaTyinine bajke! Još malo pa godina dana blogovanja. Malo promjene ne škodi!
A ovaj ide u špajzu! Baš nam je ljepo poslužio!


Danas nakon posla došla sam doma s povišenim adrenalinom nakon uzbudljivog puta po snijegu i našim cestama, tj. snježnim stazama.

Mali Kolačić je spavala kad sam se vratila.Na poštedi od vrtića cijeli mjesec. Tata Kralj je već bio lud od nerada i samo igranja i igranja, a vani snjeg do guzice. Jedva je dočekao da se vratim i preuzmem zadovoljavanje potreba "teškog ranjenika" , a kako bi se on napokon rekreirao na zraku sa svojom novom igračkom-ralicom koja je napravljena od motokultivatora taman prije 2 tjedna.

U dućanu sam našla one zgodne žićice , mucaste i nisam mogla odoljeti, a da dva paketića ne donesem doma. Nisam slikala pakiranje jer sam se jako žurila napraviti nešto po želji Malog Kolačića.

I tako je nastalo veselo rozo/narančasto društvance = konjić, pajcek, pauk i hobotnica.

Baš sam zadovoljna sa njihovim konačnim oblikom. Nemojte me tražiti tutorijal jer ga zaista ne bih znala ni napraviti ni opisati. To je jednostavno izašlo iz mene u 10 minuta i mislim da više ne bih mogla to ponoviti.

Mali Kolačić presretan. Od kataloga smo izrezali oči i zaljepili i sad se suše.

Ma baš su ispali ko likovi iz bajke!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pogledaj još i ovo:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...